world envoirnmental day 20211

پاکستان پہلی بار عالمی یوم ماحولیات کی میزبانی کرے گا۔ عمران خان صدارت کریں گے

اسلام آباد: 

پاکستان 5 جون کو اقوام متحدہ کے ماحولیاتی پروگرام (یو این ای پی) کے اشتراک سے عالمی یوم ماحولیات 2021 کی میزبانی کرے گا۔ وزیر اعظم عمران خان 4 جون کی شب اسلام آباد میں عالمی ماحولیاتی کانفرنس کی عملی طور پر صدارت کریں گے۔

تاریخ میں یہ پہلا موقع ہوگا جب ملک میں باضابطہ طور پر اس دن کی میزبانی کی جائے گی۔ رواں سال عالمی ماحولیاتی کانفرنس میں شرکت کے لئے وزیر اعظم عمران خان سمیت صرف چار عالمی شخصیات کا انتخاب کیا گیا ہے۔

اس کانفرنس میں اقوام متحدہ کے سکریٹری جنرل انتونیو گوٹیرس ، پوپ فرانسس اور جرمن چانسلر انگیلا میرکل شرکت کریں گے۔

اس موقع پر ، پاکستان موسمیاتی تبدیلیوں کے اثرات کو کم کرنے کے لئے اٹھائے گئے اقدامات سے متعلق کچھ اہم اعلانات کرے گا ، جن میں 10 بلین درختوں کے سونامی پروگرام ، کلین گرین پاکستان ، الیکٹرک وہیکل پالیسی ، نیشنل پارکس اور گرین ملازمتیں شامل ہیں۔

ایک میگا ماحولیاتی تقریب 5 جون کو اسلام آباد میں ہوگی۔

گذشتہ سال ، عالمی یوم ماحولیات کے موقع پر بین الاقوامی کانفرنس کی میزبانی کرنے پر چین کو اعزاز حاصل ہوا تھا۔

عالمی یوم ماحولیات ، جو ہر سال 5 جون کو ہوتا ہے ، اقوام متحدہ کا عالمی یوم بیداری ہے جو ماحول کے لئے عالمی سطح پر آگاہی اور عمل کو فروغ دیتا ہے۔

اس سال عالمی یوم ماحولیات منانا ‘ماحولیاتی نظام کی بحالی‘ کے موضوع پر ہوگا اور ملک کے تعلقات کو فطرت کے ساتھ بحال کرنے پر توجہ دے گا۔ یہ اقوام متحدہ کے دہائی پر ماحولیاتی نظام کی بحالی 2021 – 2030 کے باضابطہ آغاز کو بھی نشان زد کرے گا۔

سالوں کے دوران ، یہ ماحولیاتی عوامی رسائ کے لئے سب سے بڑا عالمی پلیٹ فارم بن گیا ہے اور اسے دنیا بھر کے لاکھوں افراد مناتے ہیں۔

کے بارے میں Web desk

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے

error: Content is protected !!